پرینتر سه بعدی جهان 3d

تولید کننده و عرضه کننده پرینتر و اسکنر سه بعدی

پرینتر سه بعدی جهان 3d

تولید کننده و عرضه کننده پرینتر و اسکنر سه بعدی

شرکت جهان پویان علم وصنعت از سال 1392 فعالیت خود را در زمینه ساخت پرینترهای سه بعدی آغاز کرد و توسط گروه مهندسی خود توانست پرینتر های سه بعدی با تکنولوژی FDM را با بالاترین دقت و در ابعاد مختلف به تولید برساند وهمچنین به دلیل ارتباط مستقیم اسکنر های سه بعدی با پرینترسه بعدی در سال 1393 اسکنر سه بعدی را طراحی و به تولید رساند ودر سال 1394 شرکت به ثبت رسانده شد. این شرکت در تلاش است نمونه های صنعتی و خانگی پرینترها و اسکنرهای سه بعدی و مواد مصرفی آنها را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار متقضیان و مصرف کنندگان ایرانی قرار دهد.

http://jahan3d.com

  • ۰
  • ۰

روش های چاپ سه بعدی مس

از روش های مختلفی برای چاپ سه بعدی مس استفاده می شود.

به بررسی انواع این روش ها می پردازیم.

1)چاپ FDM:در روش چاپ مدل رسوب ذوب شده (FDM) ، روش کار استفاده از یک قطعه تزریق شده از مس است. بسیاری از این مدل چاپگر ها وجود دارند ، اما یکی از کمپانی هایی که تراکم مس بالایی را ارائه می دهد، The Virtual Foundry است که در رشته های PLA ترکیبی خود تا 90٪  از فلز استفاده می کند. 

2) لیزر مستقیم فلزی (DMLS):DMLS فرایندی است که شامل یک لیزر است که توسط آن، پودر فلز را به یک شی سه بعدی کاملاً کاربردی تبدیل می کند. پودر رسوب می کند و به صورت لایه ای ساخته می شود. پس از اتمام لایه ها، پودر اضافی باید با استفاده از هوای فشرده شده در یک محفظه محصور برداشته شود.

3)ریخته گری (موم و PLA):ریخته گری موم فرایندی است که با استفاده از آن می توان یک ماده اولیه ایجاد شده در موم را به قالب تبدیل کرد تا توسط قالب به وجود آمده شی را از جنس فلز مورد نظر تولید کرد. 

 

برای آشنایی بیشتر با خدمات پرینت سه بعدی به وب سایت ما مراجعه کنید

  • ۹۹/۰۲/۱۱
  • jahan3d jahan3d

پرینتر سه بعدی صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی