پرینتر سه بعدی جهان 3d

تولید کننده و عرضه کننده پرینتر و اسکنر سه بعدی

پرینتر سه بعدی جهان 3d

تولید کننده و عرضه کننده پرینتر و اسکنر سه بعدی

شرکت جهان پویان علم وصنعت از سال 1392 فعالیت خود را در زمینه ساخت پرینترهای سه بعدی آغاز کرد و توسط گروه مهندسی خود توانست پرینتر های سه بعدی با تکنولوژی FDM را با بالاترین دقت و در ابعاد مختلف به تولید برساند وهمچنین به دلیل ارتباط مستقیم اسکنر های سه بعدی با پرینترسه بعدی در سال 1393 اسکنر سه بعدی را طراحی و به تولید رساند ودر سال 1394 شرکت به ثبت رسانده شد. این شرکت در تلاش است نمونه های صنعتی و خانگی پرینترها و اسکنرهای سه بعدی و مواد مصرفی آنها را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار متقضیان و مصرف کنندگان ایرانی قرار دهد.

http://jahan3d.com

  • ۰
  • ۰

چاپگرهای سه بعدی برای ساخت شی مورد نظر نیاز به مواد اولیه ای دارند.

ماده اولیه پرینترهای سه بعدی فیلامنت نام دارد.

فیلامنت ها انواع مختلفی دارند.

1) فلامینت ABS رایج ترین ماده اولیه پرینترهای سه بعدی است و در بدنه خودروها ، وسایل و لوازم جانبی تلفن همراه و سایر قطعات کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. 

2) این ماده به اسید Polylactic یا PLA معروف است و بر خلافABS  تجزیه پذیر است.  PLA با استفاده از مواد اولیه تجدید پذیر مانند نشاسته ذرت تولید می شود. PLA یکی از ساده ترین مواد برای چاپ است.

3) پلی اتیلن ترفتالات یا PET معمولاً در بطری های پلاستیکی یکبار مصرف دیده می شود. PET فلامینتی ایده آل برای هر قطعه ای است که برای تماس با غذا در نظر گرفته شده است. علاوه بر این ، این ماده نسبتاً سفت و سخت است و از مقاومت شیمیایی خوبی برخوردار است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی