پرینتر سه بعدی جهان 3d

تولید کننده و عرضه کننده پرینتر و اسکنر سه بعدی

پرینتر سه بعدی جهان 3d

تولید کننده و عرضه کننده پرینتر و اسکنر سه بعدی

شرکت جهان پویان علم وصنعت از سال 1392 فعالیت خود را در زمینه ساخت پرینترهای سه بعدی آغاز کرد و توسط گروه مهندسی خود توانست پرینتر های سه بعدی با تکنولوژی FDM را با بالاترین دقت و در ابعاد مختلف به تولید برساند وهمچنین به دلیل ارتباط مستقیم اسکنر های سه بعدی با پرینترسه بعدی در سال 1393 اسکنر سه بعدی را طراحی و به تولید رساند ودر سال 1394 شرکت به ثبت رسانده شد. این شرکت در تلاش است نمونه های صنعتی و خانگی پرینترها و اسکنرهای سه بعدی و مواد مصرفی آنها را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار متقضیان و مصرف کنندگان ایرانی قرار دهد.

http://jahan3d.com

  • ۰
  • ۰

بگذارید بگوییم که شما در چاپ سه بعدی جدید هستید و دستگاه خود را پیکربندی کرده اید. به عنوان مثال ، شما شروع به ساخت یک مدل چاپ سه بعدی با شخصیت کارتونی زیبا می کنید ، اما یک صدای وحشتناک می شنوید و می فهمید که چیزی درست نیست. اگر می بینید که سر چاپ شما به دستگاه شما می رسد و نمی تواند چاپ کند، این مورد را بررسی کنید.

اطمینان حاصل کنید که چاپگر سه بعدی فعلی را از لیست کشویی خود در نرم افزار برش انتخاب کرده اید. تمام تنظیمات پرینتر مانند حجم پرینت را دوباره با دقت بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که جدیدترین نسخه سیستم عامل را اجرا می کنید. اگر به تازگی کار خود را با دستگاه های سه بعدی شروع کرده اید می توانید با تماس با مجموعه ای که دستگاه را از آن خریداری کرده اید از تنظیمات درست دستگاه مطمئن شوید.

 

خرید بهترین چاپگر سه بعدی

 

  • ۹۸/۱۱/۲۴
  • jahan3d jahan3d

اسکن سه بعدی

نظرات (۱)

  • خدمات اسکن سه بعدی
  • سلام همکار گرامی. وبلاگ مفیدی دارید. ممنون میشم از وبلاگ و وبسایت جدید ما هم دیدن فرمائید.

    گروه صنعتی پارس دیزاین 

    pars-design.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی